Generelle opplysninger
- Firmanavn: MiniE Louise Mark Aarestrup
- Organisationsform: Nettbutikk
- Organisationsnummer: 917014892
- Firmaadresse:
- Skaftåsen 16
- 4760 Birkeland
- Norge
- Adresse til lager og returnering af returvarer
- Feel the Feet
- Fristrupvej 57
- 4340 Tølløse
- Danmark
- E-post: kontakt@feelthefeet.no
- Tlf: 20953410
Betaling
Butikken aksepterer betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Anyday og JCB. Betalingen vil først bli trukket fra din konto når varen sendes. Ordrevarer trekkes ved kjøp, ikke forsendelse.
Alle beløp er i NOK og inkl. mva. Feel the Feet bruker en godkjent betalingsserver som krypterer all kortinformasjonen din med SSL (Secure Socket Layer) protokoll. Dette betyr at informasjonen din ikke kan leses.
Levering
Leveringstid 2-5 dager. Vi leverer alle hverdager. Det kan påregnes lengre leveringstid for kampanjer, salg mv. Spesielt black friday! Det tas forbehold om utsolgte varer eller skrivefeil i kampanjer og lignende. Spesielle betingelser gjelder i henhold til levering på ikke-brofaste øyer.
Angrerett
Som forbruker har du 14 dagers angrerett når du handler hos oss. Angrefristen utløper 14 dager etter den dagen du mottar varen din, eller får fysisk besittelse av den siste varen, ved avtale om flere ulike varer bestilt i én bestilling og levert individuelt.
Det er 14 dagers angrerett på bestilte varer, deretter fravikes angreretten. De 14 dagene starter på den datoen bestillingen mottas av kunden, hvoretter angreretten fravikes.
Det er ikke mulig å angre ved å bare nekte å motta varene uten samtidig å gi tydelig beskjed om dette.
Dersom en pakke returneres til oss på grunn av nektet mottak, vil kunden fortsatt bli belastet med fraktkostnadene samt fraktselskapets gebyr for uavhentede pakker. Dette motregnes mot verdien av kjøpet ved kreditering av bestillingen.
Returnering
Du må sende din bestilling tilbake til oss uten unødig opphold, og senest 14 dager etter at du har mottatt kjøpet. I alle bestillinger du mottar fra oss er det en returetikett. Det koster 149 NOK å bruke vår returetikett. De 149 NOK trekkes fra det refunderte beløpet. Du trenger ikke legge ved bestillingsskjema, navn eller annet i pakken – kun varen du ønsker å returnere. Det er superenkelt! Varen skal alltid returneres i originalemballasjen.
Tilstanden til varen, når du sender tilbake
Du er kun ansvarlig for eventuell forringelse av varens verdi som skyldes annen håndtering enn det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og virkemåte. Du kan med andre ord prøve produktet på samme måte som om du prøvde det i en fysisk butikk, men du må ikke ta det i faktisk bruk.
Dersom varen er prøvd utover det som er beskrevet ovenfor, anser vi den som brukt, noe som betyr at dersom du hever kjøpet vil du kun få en del eller ingenting av kjøpesummen tilbake, avhengig av varens kommersielle verdi.
Dersom det er spor på produktet etter håndtering og dette gjør at produktet ikke ser ut som nytt når det returneres, så anses også produktet som brukt.
Tilbakebetaling af kjøpsbeløbet
Hvis du angrer på kjøpet, får du et beløp tilsvarende prisen på varen(e) tilbake. Ved verdifall du har ansvar for, vil dette bli trukket fra kjøpesummen. Hvis du benytter deg av angreretten, vil vi refundere alle betalinger mottatt fra deg og betale returfrakten ved å bruke den vedlagte returetiketten i pakken.
Vi refunderer beløpet uten unødig opphold og i alle fall senest 14 dager fra datoen vi mottok pakken. Vi vil foreta en slik refusjon med samme betalingsmiddel som du brukte for den opprinnelige transaksjonen, med mindre du uttrykkelig har avtalt noe annet. Vi kan holde tilbake refusjonen til vi har mottatt varen tilbake, med mindre du har fremlagt dokumentasjon på at du har returnert den før da.
Hvis du angrer på kjøpet, må varen returneres med vår returetikett. Den koster 149 kr å bruke. Hvis du ikke ønsker å bruke vår etikett, kan du betale frakt selv og returnere til:
- LagerhotelPlus
- Att: Feel the Feet
- Fristrupvej 57
- 4340 Tølløse
- Danmark
Reklamationsrett
Kjøpslovens bestemmelser om mangler kan komme til anvendelse ved kjøp av varer. Når du handler hos oss som forbruker har du 24 måneders reklamasjonsrett. Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller prisen redusert, avhengig av den konkrete situasjonen.
Det er et krav at reklamasjonen er berettiget og at mangelen ikke er oppstått som følge av feil bruk av produktet eller annen skadevoldende atferd. Får du pengene tilbake for kjøpet, er det prisen du betalte for varen du får tilbake. Ikke gjeldende pris – høyere eller lavere.
Du må annonsere innen «rimelig tid» etter at du har oppdaget mangelen på varen. Reklamerer du innen to måneder etter at mangelen er oppdaget, vil reklamasjonen alltid være rettidig. Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fraktkostnader. Varen skal alltid sendes tilbake i forsvarlig emballasje, og husk å få en kvittering for sending slik at vi kan refundere fraktkostnadene dine.
Varen sendes til vår forretningsadresse:
- LagerhotelPlus
- Att: Feel the Feet
- Fristrupvej 57
- 4340 Tølløse
- Danmark
Når du returnerer varen, vennligst beskriv problemet så detaljert som mulig via e-post før du sender. Kontakt oss alltid før du returnerer en vare, ellers dekkes ikke returkostnadene av oss lenger. Vi tar verken imot pakker uten distribusjon eller pakker sendt av kontantbetaling ved levering.
Personopplysningspolicy
For at du skal kunne inngå avtale med oss trenger vi følgende informasjon: Navn, adresse, tlf.nr. og e-postadresse. Vi registrerer dine personopplysninger med sikte på å kunne levere varene til deg.
Personopplysningene registreres hos Feel the Feet og lagres i fem år, hvoretter opplysningene slettes.
Behandlingsansvarlig på www.feelthefeet.no er Louise Aarestrup. Din informasjon blir ikke videreformidlet eller solgt til tredjeparter. Som registrert hos Feel the feet har du alltid rett til å protestere mot registreringen. Du har også rett til innsyn i hvilke opplysninger som er registrert om deg. Disse rettighetene har du etter personopplysningsloven og henvendelser i forbindelse med dette rettes til: kontakt@feelthefeet.no
Klagerett
Dersom du ønsker å klage på kjøpet ditt, kontakt oss på kontakt@feelthefeet.no
Dersom vi ikke lykkes med å finne en løsning, kan du klage til aktuelle nemnder på området, dersom vilkårene for dette er oppfylt.
Handelsbetingelserne er senest opdatert den 08.10.23.